Първоначално публикувано от lordliness
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за крайно гърне
Collapse
X
-
Last edited by thecleaner; d.m.y г., 09:47.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
-
Това е българския манталитет, всеки почва да се доказва какво може и какво е правил и почва едно мерене на п*шки. За това е форума, да си дадеш мнението и човека отстеща да прецени дали да се вслуша в съвета. Не да си обяснявате кой е по прост, щото в форума няма какво да се доказвате и ставате смешни. Айде сега ми обяснете и аз колко съм прост.
Весели празници!!!sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++
Comment
-
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеБраво. Туи относно Алфите ли са неподозираните неща?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеГайдаров, у мен възникват няколко фундаментални въпроса- как гърнетодупкателите определят коя е най ниската точка на гърнето, с воден нивелир или по-сложна технология, нивелира ли се преди това самата кола, къде се пробива- в предната част, водата да изтича при спиране. В задната- да изтича при подаване на газ или в средата- да изтича при престой?
Тази информация за дупката май не е копи -пейст.
Или може да пробваш с докосване.
Ако въпреки това се затрудняваш, прояви нужното уважение и ще получиш допълнително ноу-хау.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
С теб никой не говори. Не виждам да съм те попитал нещо.Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:48.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Лорди в тоя форум наблюдавам от известно време влизаш само да напишеш колко си велик и как сглобяваш совалки за НАСА и до там. Кога си помогнал скоро на човек тук ?
Само критикуваш. И до там.
Не искам да защитавам никого, ама аз помощ от Екотроника съм получавал многократно, от теб само чета, че си велик.Mercedes S320 W220
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++
Comment
-
Между гърне и гърне има разлика. Карал съм Алфа на газ и съм страдал от същия проблем с гниенето. Оригиналното гърне е алуминизирано и издържа доста повече в сравнение с разни други. След оригиналното сложих обикновено и изгни за една година, а и колата звучеше като Москвич. После си купих Полско пак алуминизирано и след една година нямаше ръжда, колата вървеше доста по-добре и звучеше доста по-добре. Тоя номер с отвора съм чувал за него , но не съм го пробвал.Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
Не знам дали на някой му се е случвало да му замръзне конденза в гърнето, затапвайки ауспуха. Симптомите са - моторът пали, работи 2 - 3 секунди и гасне.
При такава една случка един човек с побеляла коса ми препоръча това с отвора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеСаско или както там ти е името, всичко това моето момче показва, че не те бива дори с търсачката. И иди сега си пробий гърнето
А това за замръзналото гърне е фолклор на чукчите
От дупка за борба с ръждата се оказа че е дупка за борба с леда
Аз споделям опит, пък който както иска да си го възприема.
За разлика от това ти не спря да изливаш душевния си мензис във форума.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеЛорде, аз ти написах да се включваме само в краен случай - когато е застрашен живота на някой колега.
Просто приеми, че за пореден път съм прав.
И наздраве!
Забелязал ли си когато на някой не му достига ай кю - то за достоен отговор как почва да говори глупости с речник достоен за каруцар? Никого не визирам, да не вземе да се обиди сега някой.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Comment